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--85-- Moderator Herkunft: Goslar Beiträge: 778 |
# Antwort: 6 - 08.12.2013 um 16:46 Uhr
------------------ Ich hab' keine Ahnung, aber davon 'ne ganze Menge... |
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--60_alt-- Thread-Ersteller Noob Beiträge: 7 |
# Antwort: 5 - 27.12.2012 um 16:07 Uhr
DER HAMMER!!!! Es ist nicht unüblich, dass hochgelevelte Accounts von Multiplayer-Games im Internet verkauft werden. Vor allem im MMORPG-Bereich finden sich auf Onlinemärkten viele Angebote. Treyarch möchte das für Call of Duty: Black Ops II aber nicht zulassen und geht jetzt gegen solche Geschäfte vor. Manchen Menschen fehlt schlicht und ergreifend die Motivation, sich Dinge wie einen Prestige-Rang mit gewissen Vorzügen wie einer hohen K/D, freigeschalteten Waffen, Gimmicks und hart zu erspielenden Titeln und Emblemen ehrlich zu verdienen. Viele besuchen dafür Hackerlobbys oder boosten, was das Zeug hält. Andere geben dafür sogar Geld aus, indem sie einen bereits vorhandenen Account aufkaufen. Treyarch will das aber nicht mit ansehen und kündigte nun an, derartige Nutzer zu sperren. Natürlich soll und darf der Entwickler solche Maßnahmen nur dann ergreifen, wenn auch bewiesen ist, dass es sich bei dem Account um einen verkauften handelt. Das kann man zum Beispiel daran erkennen, dass ein Prestige Master (der also im höchsten Level ist) und eine K/D von 5 hat, plötzlich nur noch schlechte Matches spielt und vorzeitig laufende Runden verlässt. Meistens sind hochgepushte und verkaufte Accounts nämlich augenscheinlich welche, die durch Boost oder Hacks möglichst schnell in diese Position katapultiert worden sind, und nicht ehrlich erspielt wurden. Derartige Handlungen kann Treyarch zurückverfolgen und sich anschauen, wer sich welcher Mittel bedient hat, um sich schnell hochzuleveln und den Account im Internet anzubieten. Was haltet ihr von der Sache? Sind solche Sperrungen gerechtfertigt oder sollte man diese bemitleidenswerten User einfach ignorieren? |
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--60_alt-- Thread-Ersteller Noob Beiträge: 7 |
# Antwort: 4 - 27.12.2012 um 16:03 Uhr
Der neue Klasseneditor in Call of Duty: Black Ops II gibt dem Spieler schier endlose Kombinationsmöglichkeiten. Dank des "Pick 10"-Systems hat man die freie Auswahl zwischen 10 verschiedenen Objekten, die man in seine Klasse investieren kann. So bekommen die Spieler die Gelegenheit, ihre Ausrüstung ganz nach ihrem Spielstil anzupassen. Design Director David Vonderhaar stellt uns seine Allrounderklasse vor, mit der er am liebsten spielt. Black Ops II ist ein sehr schnelles, actiongeladenes Spiel mit jeder Menge verwinkelten Nahkampf-Situationen. Es gibt aber auch einige interessante Karten mit weitaus größeren, offenen Fläche wie Turbine oder Drone. Doch auch auf denen gibt es enge, überdachte Innenbereiche, sodass man sehr flexibel auf jeder einzelnen Map sein muss. Vonderhaar bevorzugt in seinem Klassen-Setup ein solides Sturmgewehr (1/10) mit einer hohen Feuerrate und Schaden, wie die SCAR-H oder die Type 25 inklusive dem Aufsatz "Extended Mags" (2/10). Da er sowohl auf kurze, als auch auf lange Distanzen effektiv und tödlich vorgehen möchte, wählt er zusätzlich den Aufsatz "Select Fire" (3/10). Als Sekundärwaffe packt er die Burst-Pistole B23R ein (4/10). Als Taktikausrüstung bevorzugt der gute Mann das Trophy-System (5/10), was gegnerische Projektile innerhalb eines Radius von 10 Metern unschädlich macht. Das schützt nicht nur ihn selbst, sondern auch seine Mitspieler. Zum zusätzlichen Schutz wählt er die Perks Flak Jaket (6/10) aus dem ersten Slot, was jeglichen Explosivschaden minimiert, und die Tactical Mask (7/10) aus dem dritten Slot, um die Effekte von Flash-, Stungranaten und Shock Charges schützt. Somit ist die defensive Allrounder-Klasse fast komplett. Zu guter Letzt hält Vonderhaar es für wichtig, zwei Granaten im ersten (8/10) und im zweiten Ausrüstungsslot (9/10) dabei zu haben. Um das möglich zu machen, benötigt er zusätzlich die Wildcard "Danger Close" (10/10). Das ist sie also, Vonderhaars Überklasse. Er opfert ein Perk und einen Taktik-Slot , um seine Feuerkraft und Explosionsgefährlichkeit zu verdoppeln. Eine kluge Entscheidung? Wie spielt ihr am liebsten? Ganz klassisch oder eher ausgefallen ohne Waffe, dafür aber mit sechs Perks? Was ist eure, perfekte Black Ops II-Klasse? |
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--60_alt-- Thread-Ersteller Noob Beiträge: 7 |
# Antwort: 3 - 27.12.2012 um 16:02 Uhr
Gerade Anfängern fällt es besonders schwer, den Rückstoß der Waffen in Black Ops II zu kontrollieren. Um es ihnen ein wenig leichter zu machen, baute Treyarch den Waffenaufsatz Griff ein, der laut Beschreibung im Spiel den Rückstoß beim Anvisieren verringern soll. Doch tut er das auch wirklich? Der Griff ist für alle Sturmgewehre, Maschinenpistolen und Maschinengewehre verfügbar und soll deren Rückstoß deutlich verringern. Der YouTuber Drift0r wollte es genauer wissen und testet verschiedene Waffen auf ihre Präzision auf längere Distanzen und hat dabei Interessantes herausgefunden. Bei den wenigsten Waffen - zum Beispiel der SCAR-H, die generell den größten Rückstoß in der Klasse der Sturmgewehre besitzt - zeigt der Griff eine positive Wirkung. Bei einigen anderen bewirkt der Griff sogar genau das Gegenteil, er macht die Waffe ungenauer wie zum Beispiel die PDW-57. Doch bei dem Großteil der Gewehre bringt der Aufsatz Griff ganz einfach: nichts. Wer sich selbst einmal von den Ergebnissen des Rückstoß-Testes überzeugen möchte, dem empfehlen wir das folgende Video (Start der Vergleiche ab Minute 5:05). |
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--96-- Low Ping Bastard Herkunft: Partyamt Lachendorf Beiträge: 274 |
# Antwort: 2 - 18.12.2012 um 10:36 Uhr
sdsd ------------------ >>> Hübis sind toll. Jeder sollte einen haben... <<< Zuletzt editiert von --96-- am 18.12.2012 um 10:38 Uhr (1x Editiert) |
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--60_alt-- Thread-Ersteller Noob Beiträge: 7 |
# Antwort: 1 - 18.12.2012 um 10:07 Uhr
Hier eine kleine Übersicht bezüglich der Waffen. Könnte jetzt nach dem Patch vllt. etwas abweichen aber als Vergleich i.O. Zuletzt editiert von --60-- am 20.12.2012 um 11:15 Uhr (3x Editiert) |
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--60_alt-- Noob Beiträge: 7 |
# Thema - 18.12.2012 um 10:04 Uhr
Call of Duty: Black Ops 2 – Neuer PC-Patch bringt Änderungen an Singleplayer-, Multiplayer- und Zombie-Modus Bereits vor rund einer Woche verriet Entwickler Treyarch, dass man derzeit am nächsten Balancing-Patch für die PC-Version von Call of Duty: Black Ops 2 arbeite. Pünktlich zum Wochenende und dem noch bis heute Abend um 19 Uhr laufenden Doppel-XP-Event wurde dieser nun veröffentlicht! December 14, 2012 Update for Singleplayer, Muliplayer, and Zombies Global Changes: Improved loadtimes when using AMD hardware Fix for issues when binding mousewheel to fire Using arrow keys to adjust Mouse sensitivity will increment the value by .01 Fix for some instances of “Error quit was not requested in the main thread” Fix for issues with 16:10 displays Fix for TXAA not disabling when an unsupported card is detected Improvements to ambient occlusion Increased Friends list limit to 300 Joinable friends now sort to the top of the friends list Users now have the ability to unlink youtube accounts. Added SFX to sliders in options menu Fix for knife lunge not working when a gamepad is connected Improved film rendering stability and made progression bar more accurate while rendering a film. Improved audio/rumble responsiveness when hitting enemies with gunfire. Fix for issues with changing the gamepad Button Layout in theater Fix for Party host receiving infinite “Reconnecting to Party” message when clicking on “Bring Party” in a post-match lobby. Campaign Changes: Fix for crash that could occur during credits Fix for freeze when unlocking Death From Above achievement Multiplayer Changes: Matchmaking improvements Added Hardcore Kill Confirmed playlist to the Hardcore category Game now resets the Care Package for a non-owner if the owner re-rolls the package using the Engineer perk. Fix for incorrectly being able to purchase an 11th Create a Class slot Collision and clipping fixes on all maps Fixed a number of new UI error messages reported by users. Improved CoDTV sort filters for browsing content Players can now render films in addition to clips Removed incorrect SFX for placing from party games Fixes for issues with codtv images not loading in Bots no longer count towards the party size limit in Custom Games Added the ability to “View League Teams” from any player’s Playercard. Added the ability to “View Playercard” from League solo leaderboards. Map exploit fixes in Meltdown Fixes for errors on Express when the train arrives “Drop Shot” medal is no longer awarded after standing back up. Fix for escort drone cuing incorrect audio Added voice chat volume controls CoDTV video playback improvemnts Fixes for out of sync audio issues in rendered videos Fixes for rendered clips showing the wrong length on youtube Fixes with “Hacked” items not targeting the correct team Shadows seen through sniper scopes now render more correctly. Fix for Hijacked minimap displaying incorrectly Fix for some equipment not being destructible by Friendly Fire in Hardcore mode Fix for final killcams not displaying properly if it is an “Assisted Suicide” kill. Fix for Bomb Defuser Challenge not progressing properly Fix for Hero Medal not appearing in game at the correct time. Fix for XP bar in League Play not displaying correctly Fix for teams being kicked from league play when matched against a previously played team Fix for crash when getting disconnected while viewing the like/dislike menu of a screenshot Fix for partial loss of functionality when theater is started while a party member is in emblem editor Fix for Arch Nemesis challenge unlocking incorrectly Addressed issues which prevented some master challenges from being completed. Fix for friends list showing the wrong rank icon for players Fix for Escort Drones spawning under the map Added a fail-safe to prevent spawn trapping in CTF. Fix for floating corpse models on some maps Players can now copy a custom class to the extra prestige slot. Improved overall communication of Double XP when enabled. AAR better communicates how much XP was earned in each match. Fix for issues with having Assault Shield and no secondary weapon Thermal vision overlay no longer appears using the VTOL glitch. Fix for players not being able to capture their own Care Packages when using the Black Hat PDA in FFA Fix for Camera Marker slide bar not functioning correctly EMP grenades no longer affect the CODcaster HUD. Fix for SFX that plays when player gets in the top 3 in FFA Increased sight checks on turrets to improve spawning algorithms. Multi-team games no longer count as a tie if an entire team quits. Players with Black Hat PDA can no longer hack a Care Package faster than the owner can capture it. Addressed a number of issues that would cause friendly/enemy color indicators on equipment and scorestreaks to display as the wrong team. Precision challenge “Wet Work” will now unlock with 10 kills. The wins challenge will now account for all FFA modes when ending a match with a tie (if you are in the top 3). Players that help with the “Synchronized Attack” challenge now get credit for it. Players will not be able to manually take control of their AGR if they die at the exact moment that their AGR deploys. Players using Ghost will no longer be invisible at all times in Custom Games with the mini-map option set to “constant”. Players using Ghost and a Suppressor attachment will no longer appear on the enemy’s minimap while shooting and moving while a UAV is up. The median for the K/D graph in the AAR is set to 1.0 instead of 0.0. Players can no longer get on top of the shrubs in Nuketown 2025. Kills from the explosion on the explosive crossbow bolt now count towards challenges. Clan tag is no longer locked immediately after prestige. Fixed an area in Express where K9 Unit dogs could get stuck. Party Privacy count no longer affects how many bots will spawn in Combat Training. Players can no longer stand on invisible collision in Carrier. MP Gameplay Balancing: The following is a list of numerous gameplay balancing tweaks that were made after thorough review of statistical data from player usage of weapons, equipment, perks and scorestreaks since launch. Scorestreaks: UAV: cost increased from 350 to 425. Lightning Strike: added 750ms delay Equipment/Grenades: Bouncing Betty: increased the grace period between trigger and activation by 200ms. Sensor Grenade: increased the range (now 1000 units), frequency (now 800ms between pings), and amount of time (now 6s) that players appear after explosion. Concussion Grenade: decreased movement penalty and turn speed penalty when hit. SMGs: All: increased hip fire recoil. All: increased max hip fire spread from 4.75 to 5. All: reduced bullet penetration. MSMC: increased recoil slightly. PDW-57: increased recoil slightly. Assault Rifles: All: reduced idle sway for more reliable long-range aiming. M8A1: reduced lethal range of 3-hit kills from 250 to 50 inches. M8A1 + Select Fire: increased recoil. FAL OSW + Select Fire: increased recoil. SWAT-556 + Select Fire: increased recoil. Sniper Rifles: All: increased hip fire spread. All + Laser Sight: increased hip fire spread. XPR-50: increased recoil slightly. Shotguns: R870: reduced one-hit kill range by 45 inches. Pistols: B23R: reduced headshot multiplier from 1.4 to 1. KAP-40: reduced headshot multiplier from 1.4 to 1 Zombies Changes: Fix for Reviving text remains on screen during scoreboard after game ends Fix for Mystery Box beacon disappearing after host migration Fixes for players getting inside of or clipping into objects in all ZM maps Improved zombie AI pathing in all maps Fixes for players falling outside of the map for all maps Players will now take damage while holding buildable parts Fixes for issues obtaining the Jet Gun Removed debug text that sometimes appears after host migration “You Have No Power Over Me” achievement is now awarded at the correct time Fix for infinite loading screen when uploading short clips Fix for errors that may occur when viewing long clips Fixes for Green flashes appearing when exiting Nuketown Zombies Dead players can now text chat with living players Added voice chat volume controls Fix for players having unbreakable zombie shield Fix for issues with multiple players buying the same door Fix for incorrect character audio while holding breath with sniper scopes Fix for rare issue with players getting stuck in custom game lobby Fix for players getting permanent perks Fix for persistent upgrades never going away. Fix for players not dying when falling from extreme distances after purchasing juggernog in survival modes Zuletzt editiert von --60-- am 18.12.2012 um 10:05 Uhr (1x Editiert)
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